Onze locaties

Hier kunt u de verschillende locaties van Rhenus selecteren. U kunt kiezen tussen landen, locaties en diensten.

  • Scan-on-demand, uw dossiers 24/7 digitaal binnen enkele minuten beschikbaar.

Hoe werkt ‘Scan on Demand’?

U heeft uw dossiers met onze hulp extern ondergebracht en heeft nu een document of dossier nodig? Geen probleem. Met onze service ‘Scan on Demand’  heeft u snel toegang tot het gewenste dossier. En dat werkt als volgt.

Om het dossier te bestellen zoekt u het ID van het betreffende dossier via ons business networking platform op en bestelt het betreffende document uit het dossier. Het dossier wordt opgeroepen in ons beveiligde archief en het gewenste document gedigitaliseerd. Op verzoek kan ook het volledige dossier worden gedigitaliseerd.  Scan on Demand levert u dus ofwel complete dossiers, of enkel het gewenste document in digitale vorm. Het document wordt via een SFTP-server of een interface direct in uw elektronische dossier geleverd. Het digitaliseringsproces wordt veilig opgeslagen in het archief.

Voordelen van Scan on Demand in één oogopslag

  • Veilige archivering van uw dossiers respectievelijk actieve registers;
  • Vereenvoudiging van uw werkzaamheden;
  • Plaats besparing;
  • Doorlopende sortering van documenten;
  • Documenten zijn binnen enkele minuten beschikbaar;
  • Koppeling met uw verwerkingssysteem en uw e-dossiers;
  • Gegevensopslag in het gecertificeerde datacenter in Nederland;
  • Transparante kostenstructuur;
  • Conform AVG, Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Printen

Scan on Demand? Vraag direct informatie of een offerte aan bij Van der Velde - Rhenus Archiefopslag!

Informatie aanvraag
Meldt u hier aan voor de Rhenus E-Nieuwsbrief.

Rhenus Documentlogistiek

Zinkwerf 27
2544 EC Den Haag
Telefoon: +31 (0)35 678 2010
mailto: sales@rhenus-docu.nl