Onze locaties

Hier kunt u de verschillende locaties van Rhenus selecteren. U kunt kiezen tussen landen, locaties en diensten.

  • Interne Archivering door Rhenus Documentlogistiek

    Informatie of offerte? Vul het contactformulier in!

Stijging van efficiëntie door document management en outsourcing van interne archivering

Wij zorgen indien nodig voor kastsystemen, veiligheidstechnologie en ICT-infrastructuur en zetten in ons archiefsysteem de magazijntopologie op. We registreren de geschreven documenten en beheren bij u intern uw documenten archief. Bovendien kunnen uw medewerkers via ons onlineplatform het dossierbestand doorzoeken en dossiers en documenten bestellen. Alles gaat volgens strikte protocollen waarvoor Rhenus gecertificeerd is. De branchespecifieke eisen en wensen zijn bij ons bekend. Rhenus beschikt over alle benodigde certificeringen en houdt zich ook strikt aan de wettelijke eisen.

Maak gebruik van onze ervaring op het gebied van archivering en interne archiefopslag van dossiers en profiteer van de tijdsbesparing. Door de combinatie van outsourcing met de interne archiefopslag van dossiers in uw bedrijf stijgt de efficiëntie op het gebied van documentbeheer enorm.

Meerwaarde van de interne archiefopslag en interne archivering van documenten

De interne archivering en archiefopslag van dossiers biedt naast economische pluspunten ook voordelen op het gebied van veiligheid. U betaalt geen extra huur, maar betaalt alleen voor het beheer van de interne gegevensopslag. Voor de aanlevering van een aangevraagd document berekenen we een stukprijs. Dit zorgt voor minimale kosten en creëert automatisch meer transparantie. Profiteer van meet af aan van onze gestandaardiseerde processen en onze uniforme infrastructuur. Ook bieden we u veiligheidsoplossingen op het gebied van privacybescherming. Zo hoeft u zich overigens ook geen zorgen te maken over de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Daar weet Rhenus alles van en handelt conform. 

Flexibele archiefoplossingen met korte reactietijden

Door onze flexibele structuren kunnen we snel inspelen op veranderingen. Is de magazijnruimte of archiefopslag nodig voor andere doeleinden? Geen probleem, wij verhuizen uw documenten archief in korte tijd naar een van onze beveiligde archieven. U blijft natuurlijk profiteren van het bestaande serviceniveau. Als u van meet af aan uw documenten extern wilt opslaan, garanderen wij een snelle en veilige verplaatsing. Zelfs tijdens de verhuizing merken de gebruikers er in hun dagelijkse werkzaamheden niets van.

Voordelen van de interne archiefopslag van documenten en archivering door Rhenus Documentlogistiek

  • Optimaal gebruik van de aanwezige ruimte;
  • Tijdsbesparing en beperking van risico’s door professioneel document management;
  • Kostenminimalisatie en -transparantie;
  • Hoog veiligheidsniveau;
  • Conform wettelijke veiligheidsstandaards;
  • Op elk moment toegang tot dossiers en documenten via ons online platform;
  • Snelle service;
  • Facturatie aan de hand van kostenplaatsen;
  • Gecertificeerde processen conform ISO 9001 en ISO 27001;
  • Conform AVG, Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Printen

Interne archivering of interne archiefopslag door Van der Velde - Rhenus Archiefopslag? Vraag direct een offerte aan!

Informatie aanvraag
Meldt u hier aan voor de Rhenus E-Nieuwsbrief.

Rhenus Documentlogistiek

Zinkwerf 27
2544 EC Den Haag
Telefoon: +31 (0)35 678 2010
mailto: sales@rhenus-docu.nl