
Hier kunt u de verschillende locaties van Rhenus selecteren. U kunt kiezen tussen landen, locaties en diensten.
In het informatietijdperk komt de focus steeds meer op databeheer te liggen. Als gevolg van een toename van wettelijke verplichtingen en veranderingen in arbeidsprocessen moeten bedrijven zich steeds intensiever gaan bezighouden met databeheer. De nieuwe Europese wet General Data Protection Regulation (GDPR), AVG, is een gevolg van de noodzaak om ons steeds beter te beveiligen tegen onbevoegd gebruik van onze gegevens en andere vertrouwelijke informatie.
De kosten en het gebruik van het eigen databeheer stijgen aanzienlijk. Ook de benodigde ruimte voor data opslag stelt veel bedrijven voor problemen, want ruimte kost geld en is vaak helemaal niet beschikbaar. Daarnaast gelden er vaak meerdere branche specifieke richtlijnen, die aanvullende, specifieke eisen aan het databeheer stellen.
Outsourcing van uw databeheer? Dankzij ons gespecialiseerde en individuele aanbod kunnen wij u veel werk uit handen nemen. Wij verlagen uw onkosten, reduceren opslagproblemen en optimaliseren interne processen. Zo kunt u zich volledig toeleggen op uw kerntaken.
Het tevreden stellen van onze klanten is en blijft onze belangrijkste doelstelling. Wij zijn gespecialiseerd in een veilig en efficiënt databeheer. Onze gecertificeerde veiligheidsarchieven, beveiligde archiefopslag, voldoen aan de hoogste eisen. Uitgerust met de modernste techniek staan wij garant voor maximale veiligheid en zo groot mogelijke transparantie. Als experts in de omgang met strikt vertrouwelijke en gevoelige data garanderen wij een professioneel databeheer met revisiezekerheid.
Ons bedrijf is voortdurend in ontwikkeling. Wat betekent dit voor u? U profiteert van onze geoptimaliseerde en gestandaardiseerde werkwijzen waardoor elk probleem met betrekking tot databeheer uit de weg wordt geruimd. Wij gebruiken toegankelijke registratiesystemen en documentenarchieven. De gewenste documenten kunnen wij u op deze manier binnen korte tijd ter beschikking stellen. En ook beveiligd online aanbieden.
Via onze online portal heeft u eenvoudig toegang tot reeds gedigitaliseerde documenten. Maar ook fysieke archiefdocumenten zijn online te raadplegen. Wij bieden u hiervoor een speciale scanservice ‘Scan on Demand‘. Op verzoek wordt het gewenste dossier of document binnen enkele minuten gedigitaliseerd en beschikbaar gesteld. De data worden in ons eigen, gecertificeerde computercentrum gehost. Voor het leveren van de benodigde fysieke dossiers en documenten zetten wij onze eigen koerierdienst in.
Daarnaast bieden wij een breed spectrum aan andere diensten in elke gewenste omvang. Van individuele oplossingen op maat tot grote internationale projecten. Dankzij onze geavanceerde infrastructuur met ICT-ondersteuning kunnen wij al onze diensten aan uw wensen aanpassen.
Bel Rhenus Documentlogistiek of maak dan gebruik van ons contactformulier.
Terbekehofdreef 10
2610 Wilrijk
België
Contacteer ons!